Η νεκρή μου στάση

 


Πέθανα όταν ήμουν μόλις 9 χρονών. Μου το ανακοίνωσαν οι συμμαθητές μου κατά την διάρκεια ενός σχολικού περιπάτου. Με δέος μου περιέγραψαν το πτώμα μου, τα χαρακτηριστά του και τον ιδιαίτερο τρόπο που κείτονταν. Ήταν, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, γερμένο μπρούμυτα και το αριστερό του πόδι ήταν ελαφρά διπλωμένο πίσω από το δεξί. Αν και δεν γνώριζαν ότι πρόκειται για μένα εγώ δεν χρειαζόμουν περαιτέρω αποδείξεις. Η άβολη αυτή στάση θανάτου με υποψιάζει πως πιθανώς να δολοφονήθηκα. Ακόμα διστάζω να προχωρήσω μες στο δασύλλιο που διαδραματίστηκε η αποκάλυψη του τέλους μου και να αντικρίσω το νεκρό μου σώμα, αν και νομίζω πως το μέρος μπαζώθηκε εδώ και χρόνια, χωρίς βέβαια αυτό να είναι μείζονος σημασίας. Από τότε πολλά είναι τα βράδια που καθώς ξαπλώνω φέρνοντας το ένα μου πόδι πίσω από το άλλο στοχάζομαι μήπως αυτή είναι η στιγμή που πεθαίνω. Μέχρι στιγμής δεν το έχω εξακριβώσει για κάποιο συγκεκριμένο βράδυ. Συνεχίζω, αδιαλείπτως, να το ψάχνω.


Σχόλια

